Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO II (CE9A) (1994.01-1995.07) 261km » V20-99-1307 vemo
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer V (cb_a, Cd_a, Ce_a) Evo Ii (ce9a) (1994.01-1995.07) 261km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu, Original VEMO Quality V20-99-1307 VEMO

V20-99-1307 Korpus termostatu, Original VEMO Quality VEMO
vemo V20-99-1307
Korpus termostatu, Original VEMO Quality V20-99-1307
V20-99-1307
970.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V20-99-1307

producent:

VEMO

Status produktu: niedostępny
nr EAN4062375251650

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V20-99-1307 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (101°C, w obudowie) pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 1 (F40), 2 (F22, F87), 2 (F23), 2 (F45), 2 GRAN TOURER (F46), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 (G20, G80, G28) 1.5-4.8 04.04-
numery OEM:
BMW      11 53 7 644 811
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V20-99-1307 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, Original VEMO Quality V20-99-1307 VEMO:

2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.