Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Audi A6 C8 (4A2) 45 TDI Mild Hybrid quattro (2021.01-???) 245km » V22-09-0031 vemo
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 45 Tdi Mild Hybrid Quattro (2021.01-???) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, Original VEMO Quality V22-09-0031 VEMO

V22-09-0031 Uszczelka, Original VEMO Quality VEMO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V22-09-0031

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]130
Ciężar [kg]0,001
nr EAN4046001552267

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, Original VEMO Quality V22-09-0031 VEMO

Uszczelka pompy paliwa (x130) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, EVASION, JUMPY I, XSARA, XSARA PICASSO, ZX, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA ZETA 1.1-3.0 03.91-
numery OEM:
CITROËN      1531.24
CITROËN      V22090031
PEUGEOT      1531.24
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Uszczelka, Original VEMO Quality V22-09-0031 VEMO w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.