Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Volvo FMX III 430 (2020-???) 430km » V24-99-0038 vemo
wybrany samochód: 
Volvo Fmx Iii 430 (2020-???) 430km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V24-99-0038 VEMO

V24-99-0038 Korpus termostatu, EXPERT KITS + VEMO
vemo V24-99-0038
192.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V24-99-0038

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]82
Rodzaj korpusuobudowa zintegrowana
Rodzaj korpusuobudowa metalowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ciężar [kg]0,35
nr EAN4046001591037

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V24-99-0038 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie) pasuje do: IVECO DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI, FIAT DUCATO 2.3D-Electric 12.01-
numery OEM:
ALFA ROMEO      0504110432
FIAT      0000504387382
FIAT      0504110432
FIAT      504 110 432
FIAT      504 110 436
FIAT      504 387 382
IVECO      504 110 432
IVECO      504 387 382
LANCIA      0504110432
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V24-99-0038 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, EXPERT KITS + V24-99-0038 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.