Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 2.0 TDI (2020.06-???) 143km » V25-99-0003 vemo
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 2.0 Tdi (2020.06-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu, Original VEMO Quality V25-99-0003 VEMO

V25-99-0003 Korpus termostatu, Original VEMO Quality VEMO
vemo V25-99-0003
104.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V25-99-0003

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz termostatem
Ciężar [kg]0,225
nr EAN4046001816383

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V25-99-0003 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie) pasuje do: FORD FOCUS III, GALAXY III, KUGA II, MONDEO V, S-MAX, MAZDA 3, 5, MX-5 III 1.5D-2.3 10.03-
numery OEM:
FORD      5 157 411
FORD      CJ5E8575AA
MAZDA      LF53-15-170
MAZDA      LF53-15-170B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V25-99-0003 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, Original VEMO Quality V25-99-0003 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.