Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) » V26-92-0001 vemo

Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V26-92-0001 VEMO

V26-92-0001 Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality VEMO
vemo V26-92-0001
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V26-92-0001

producent:

VEMO

Średnica wewnętrzna [mm] 81,1
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm] 9
Ilość zębów, pierścień ABS 43
średnica zewnętrzna [mm] 93,2
Ciężar [kg] 0,078
nr EAN 4046001946394

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V26-92-0001 VEMO

Pierścień ABS przód L/P pasuje do: HONDA CIVIC VI, ROVER 200 II, 25 I, 400 II, 45 I 1.1-2.0D 03.95-05.05

Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V26-92-0001 ma zastosowanie do modeli samochodów

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V26-92-0001 producenta VEMO

HONDA

44305S74E51part, GCV1123part, TFB000070part

numery OEM:
HONDA      44305-S74-E51 part
HONDA      GCV 1123 part
HONDA      TFB 000070 part
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V26-92-0001 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V26-92-0001 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.