Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » V30-07-0001 vemo

Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V30-07-0001 VEMO

V30-07-0001 Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality VEMO
vemo V30-07-0001
239.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

V30-07-0001

producent:

VEMO

Strona zabudowy z przodu
Ciężar [kg] 1,5
Napięcie [V] 12
nr EAN 4046001298615

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V30-07-0001 VEMO

Silnik wycieraczek przód pasuje do: MERCEDES 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), E (A124), E (C124), E T-MODEL (S124), E (W124) 12.84-03.98
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      124 820 03 42
MERCEDES-BENZ      124 820 05 42
MERCEDES-BENZ      124 820 07 08
MERCEDES-BENZ      124 820 08 08
MERCEDES-BENZ      124 820 39 42
MERCEDES-BENZ      124 820 45 42
MERCEDES-BENZ      A 124 820 03 42
MERCEDES-BENZ      A 124 820 07 08
MERCEDES-BENZ      A 124 820 07 08 03
MERCEDES-BENZ      A 124 820 39 42
MERCEDES-BENZ      A1248200542
MERCEDES-BENZ      A1248200808
MERCEDES-BENZ      A1248204542

Zastosowanie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V30-07-0001 VEMO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.