Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Citroën XSARA coupe (N0) 1.8 i (1998.02-2000.09) 90km » V30-07-0027-1 vemo
wybrany samochód: 
Citroën Xsara Coupe (n0) 1.8 I (1998.02-2000.09) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V30-07-0027-1 VEMO

V30-07-0027-1 Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality VEMO
vemo V30-07-0027-1
227.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V30-07-0027-1

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Strona zabudowyz tyłu
alternatywnie
Ciężar [kg]0,91
nr EAN4046001746697

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V30-07-0027-1 VEMO

Silnik wycieraczek tył pasuje do: MERCEDES A (W168), VANEO (414) 07.97-07.05
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      168 820 04 42
MERCEDES-BENZ      1688200442
MERCEDES-BENZ      A1688200442

Zastosowanie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V30-07-0027-1 VEMO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.