Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) » V30-92-9977 vemo

Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V30-92-9977 VEMO

V30-92-9977 Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality VEMO
vemo V30-92-9977
Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V30-92-9977
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V30-92-9977

producent:

VEMO

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm] 13,2
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Średnica wewnętrzna [mm] 97
średnica zewnętrzna [mm] 101
Ciężar [kg] 0,033
nr EAN 4046001946554

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V30-92-9977 VEMO

Pierścień ABS przód L/P pasuje do: MERCEDES V (638/2), VITO (W638) 2.0-2.8 02.96-07.03

Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V30-92-9977 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V30-92-9977 producenta VEMO

MERCEDES-BENZ

0003301585part, A0003301585part

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 330 15 85 part
MERCEDES-BENZ      A000 330 15 85 part
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V30-92-9977 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V30-92-9977 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.