Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Renault MEGANE II sedan (LM0/1_) 1.9 dCi (LM14, LM1D) (2005.05-???) 110km » V30-99-0197 vemo
wybrany samochód: 
Renault Megane Ii Sedan (lm0/1_) 1.9 Dci (lm14, Lm1d) (2005.05-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu, Original VEMO Quality V30-99-0197 VEMO

V30-99-0197 Korpus termostatu, Original VEMO Quality VEMO
vemo V30-99-0197
232.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V30-99-0197

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz termostatem
Temperatura otwarcia [°c]97
Rodzaj korpusuz obudową
Rodzaj korpusuobudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
nr EAN4046001829765

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V30-99-0197 VEMO

TERMOSTAT VEMO V30-99-0197 MERCEDES A W176 B W246 W242 C C205 CLA C117 X117 GLA X156 1,6 2,0 11-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      270 200 04 15
MERCEDES-BENZ      270 200 06 15
MERCEDES-BENZ      270 200 22 00
MERCEDES-BENZ      A 270 200 04 15
MERCEDES-BENZ      A 270 200 06 15
MERCEDES-BENZ      A 270 200 22 00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V30-99-0197 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, Original VEMO Quality V30-99-0197 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.