Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » V40-81-0005-1 vemo

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V40-81-0005-1 VEMO

V40-81-0005-1 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V40-81-0005-1
Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V40-81-0005-1
V40-81-0005-1
vemo V40-81-0005-1 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality
 

    Ocena:
numer części:

V40-81-0005-1

producent:

VEMO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Napięcie [V] 12
Średnica [mm] 48
Tryb pracy elektroniczny
alternatywnie 
Ilość połączeń 4
Ciężar [kg] 0,88
nr EAN 4046001841590

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V40-81-0005-1 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, MERIVA A 1.7D 02.00-
numery OEM:
ISUZU      8973002310
ISUZU      8973002311
ISUZU      8981052080
OPEL      05 825 236
OPEL      08 25 266
OPEL      097 300 231
OPEL      098 105 208
OPEL      58 25 236
OPEL      8 25 266
OPEL      97 300 231
OPEL      98 105 208
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V40-81-0005-1 VEMO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.