Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Daewoo MUSSO (FJ) 3.2 4x4 (1999.01-???) 220km » V40-99-1107 vemo
wybrany samochód: 
Daewoo Musso (fj) 3.2 4x4 (1999.01-???) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V40-99-1107 VEMO

V40-99-1107 Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality VEMO
245.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V40-99-1107

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]82
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
nr EAN4062375251667

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V40-99-1107 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (82°C, w obudowie) pasuje do: OPEL ADAM, ASTRA K, CORSA E, KARL 1.0-1.6D 10.12-
numery OEM:
OPEL      12 635 761
OPEL      12 656 949
OPEL      13 38 406
OPEL      13 38 491
OPEL      1338406
VAUXHALL      13 38 406
VAUXHALL      13 38 491
VAUXHALL      1338406
VAUXHALL      1338491
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V40-99-1107 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V40-99-1107 VEMO:

2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.