Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Mazda CX-30 (DM) 1.8 SKYACTIV-D AWD (2019.07-???) 116km » V42-81-0008 vemo
wybrany samochód: 
Mazda Cx-30 (dm) 1.8 Skyactiv-d Awd (2019.07-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V42-81-0008 VEMO

V42-81-0008 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V42-81-0008
Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V42-81-0008
V42-81-0008
1,064.00 zł
Kup

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V42-81-0008

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Średnica [mm]52
Tryb pracyelektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Ciężar [kg]1,6
nr EAN4046001589522

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V42-81-0008 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: CITROEN C4, C4 I, C5 I, C5 II, C8, XSARA, XSARA PICASSO, FIAT ULYSSE, LANCIA PHEDRA, PEUGEOT 206, 307, 407, 607, 807 1.8/2.0/3.0 02.98-
numery OEM:
CITROËN      00001635V3
CITROËN      00001635W8
CITROËN      1635.V3
CITROËN      1635.W8
CITROËN      96 480 537 80
CITROËN      96 526 828 80
FIAT      96 526 828 80
LANCIA      96 526 828 80
PEUGEOT      00001635V3
PEUGEOT      00001635W8
PEUGEOT      1635.V3
PEUGEOT      1635.W8
PEUGEOT      96 480 537 80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V42-81-0008 VEMO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.