Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH1528.80J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH1528.80J VERNET S.A.

TH1528.80J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH1528.80J
47.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
3 szt. wysyłka jutro
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

TH1528.80J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Średnica 1 [mm] 67,0
Średnica 2 [mm] 29,0
Wysokość 1 [mm] 35,0
Wysokość 2 [mm] 2,5
nr EAN 3531650002740

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH1528.80J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (80°C) pasuje do: BMW 2500-3.3 (E3), 2.5-3.2 (E9), 5 (E12), 5 (E28), 6 (E24), 7 (E23) 2.5-3.5 10.68-04.89
numery OEM:
BMW      11531251041
BMW      11531254065
BMW      11531307737
BMW      11539055588
zamienniki:
V20-99-1256
brak
VEMO
9000085
brak
SASIC

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH1528.80J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH1528.80J VERNET S.A.:

2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-05
 5/5
OK

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.