Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Suzuki INTRUDER Intruder C800 (WVBM) (2013.06-???) 53km » TH5309.84J vernet s.a.
wybrany samochód: 
Suzuki Intruder Intruder C800 (wvbm) (2013.06-???) 53km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia TH5309.84J VERNET S.A.

TH5309.84J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH5309.84J
Termostat układu chłodzenia TH5309.84J
TH5309.84J
vernet TH5309.84J Termostat układu chłodzenia
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

TH5309.84J

producent:

VERNET S.A.

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]84
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Rodzaj korpusuobudowa z tworzywa sztucznego
nr EAN3531650005253

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH5309.84J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (84°C, w obudowie) pasuje do: CITROEN JUMPER I, XM, PEUGEOT BOXER 2.5D 03.94-04.02
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH5309.84J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH5309.84J VERNET S.A.:

2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2020-02-05
 5/5
OK
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.