Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A4 B6 (8E2) 3.0 quattro (2001.04-2004.12) 218km » 02E305051C volkswagen
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 3.0 Quattro (2001.04-2004.12) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW VW AUDI 02E305051C VOLKSWAGEN

02E305051C FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW VW AUDI VOLKSWAGEN
120.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

02E305051C

producent:

VOLKSWAGEN

BEZ O-RINGU!!! DOSTĘPNY OSOBNO PATRZ => N91084501
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: 02E398051
Numer dostawcy: 02E305051C
Kod GTU: Nie dotyczy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW VW AUDI 02E305051C VOLKSWAGEN

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGOW VW DSG A3/TT/OCTAVIA/LEON/CADDY 1,9TDI/2,0TDI/2,0TFSI
numery OEM:
AUDI      02E 305 051B
AUDI      02E 305 051C
AUDI      02E 305 051D
AUDI      02E 398 051
VOLKSWAGEN      02E 305 051B
VOLKSWAGEN      02E 305 051C
VOLKSWAGEN      02E 305 051D
VOLKSWAGEN      02E 398 051
VAG      02E305051C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW VW AUDI 02E305051C VOLKSWAGEN w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.