Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 0BH325183B volkswagen

FILTR AUT. SKRZYNI BIEGÓW VAG 0BH325183B VOLKSWAGEN

0BH325183B FILTR AUT. SKRZYNI BIEGÓW VAG VOLKSWAGEN
170.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.
Wtorek:9 szt.

    Ocena:
numer części:

0BH325183B

producent:

VOLKSWAGEN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR AUT. SKRZYNI BIEGÓW VAG 0BH325183B VOLKSWAGEN

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGËW AUDI Q3 12-

FILTR AUT. SKRZYNI BIEGÓW VAG 0BH325183B ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE FILTR AUT. SKRZYNI BIEGÓW VAG 0BH325183B producenta VOLKSWAGEN

VOLKSWAGEN

0BH325183A, 0BH325183B

AUDI

0BH325183A, 0BH325183B

numery OEM:
AUDI      0BH 325 183A
AUDI      0BH 325 183B
VOLKSWAGEN      0BH 325 183A
VOLKSWAGEN      0BH 325 183B
VAG      0BH325183B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie FILTR AUT. SKRZYNI BIEGÓW VAG 0BH325183B VOLKSWAGEN w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.