Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B6 (8E2) 1.9 TDI quattro (2001.11-2004.12) 130km » 1K0406FP volkswagen
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 1.9 Tdi Quattro (2001.11-2004.12) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

zacisk hamulc. vag 03- prawy tył 1K0406FP VOLKSWAGEN

1K0406FP zacisk hamulc. vag 03- prawy tył VOLKSWAGEN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

1K0406FP

producent:

VOLKSWAGEN

Indeks: VAG 1K0406FP
Marka: VAG
Grupa towarowa TecDoc: Zacisk hamulca
Nazwa: ZACISK HAMULC. VAG 03- PRAWY TYŁ
Opis: KOMPLETNY Z KOCKAMI !!!!! AUDI A3 (8P1) 05/03- A3 Sportback (8PA) 09/04- SKODA OCTAVIA 04- VW GOLF V 03-
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 1K0615424A
Numer dostawcy: 1K0406FP
Parametry:Ograniczenia producenta : LUCAS

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie zacisk hamulc. vag 03- prawy tył 1K0406FP VOLKSWAGEN

numery OEM:
AUDI      1K0615424A
VAG      1K0406FP
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie zacisk hamulc. vag 03- prawy tył 1K0406FP VOLKSWAGEN w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu