Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Peugeot SV SV 100 (1997.01-1998.12) 9km » 1K0698451G volkswagen
wybrany samochód: 
Peugeot Sv Sv 100 (1997.01-1998.12) 9km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

klocki hamulc. audi seat skoda vw 1K0698451G VOLKSWAGEN

1K0698451G klocki hamulc. audi seat skoda vw VOLKSWAGEN
150.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

1K0698451G

producent:

VOLKSWAGEN

Indeks: VAG 1K0698451G
Marka: VAG
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw klocków, hamulec tarczowy
Nazwa: KLOCKI HAMULC. AUDI SEAT SKODA VW
Opis: AUDI A3, A4, A6, TT, SEAT Alhambra, Altea, Exeo, Leon, SKODA Octavia, Superb, Yeti, VW Caddy III, Eos, Golf Plus, Golf V, Golf VI, Jetta III, Passat, Scirocco, Sharan, Tiguan, Touran.
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 23914170
Numer dostawcy: 1K0698451G
Parametry:przygotowany dla wskaźnika zużycia oś tylna Grubość [mm] : 17
Szerokość [mm] : 105,5
Wysokość [mm] : 56
System hamulcowy : LUCAS

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie klocki hamulc. audi seat skoda vw 1K0698451G VOLKSWAGEN

numery OEM:
SKODA      1K0 698 451 D
VAG      1K0 698 451
VAG      1K0 698 451 B
VAG      1K0 698 451 D
VAG      1K0 698 451 E
VAG      1K0 698 451 F
VAG      1K0 698 451 G
VAG      3C0 698 451
VAG      3C0 698 451 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie klocki hamulc. audi seat skoda vw 1K0698451G VOLKSWAGEN w samochodach:

Opinie Klientów o klocki hamulc. audi seat skoda vw 1K0698451G VOLKSWAGEN:

Roksana, Golczewo
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Siemianowice Śląskie
2020-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.