Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Volkswagen PASSAT B7 Furgon/kombi (365) 1.8 TSI (2010.08-2014.12) 160km » J55038AYMT yamato
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B7 Furgon/kombi (365) 1.8 Tsi (2010.08-2014.12) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Śruba zaciskowa, wahacz wleczony / prowadzący J55038AYMT Yamato

J55038AYMT Śruba zaciskowa, wahacz wleczony / prowadzący Yamato
yamato J55038AYMT
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

J55038AYMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Śruba zaciskowa, wahacz wleczony / prowadzący J55038AYMT Yamato

Część mocujące sworzeń wahacza przód/tył L/P (śruba) pasuje do: MITSUBISHI CARISMA, LANCER VII, OUTLANDER I, SPACE STAR 1.3-2.4 05.95-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Śruba zaciskowa, wahacz wleczony / prowadzący J55038AYMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Śruba zaciskowa, wahacz wleczony / prowadzący J55038AYMT Yamato:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.