Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » PW690227 ysparts

POMPA WSPOMAGANIA BMW E82, E90, E92, E91 PW690227 YSPARTS

PW690227 POMPA WSPOMAGANIA BMW E82, E90, E92, E91 YSPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PW690227

producent:

YSPARTS

POMPA WSPOMAGANIA BMW E82, E90, E92, E91
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 32414031191
Numer dostawcy: PW690227

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WSPOMAGANIA BMW E82, E90, E92, E91 PW690227 YSPARTS

numery OEM:
BMW      32 41 4 031 191
BMW      32 41 4 037 950
BMW      32 41 6 762 159
BMW      4 031 191
BMW      4 037 950
BMW      6 762 159
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie POMPA WSPOMAGANIA BMW E82, E90, E92, E91 PW690227 YSPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o POMPA WSPOMAGANIA BMW E82, E90, E92, E91 PW690227 YSPARTS:

2021-09-21
 5/5
trudno na rynku znaleźć coś taniej jeżeli chodzi o nowe części

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

YSPARTS