Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » YS-BC0534 ysparts

ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY MITSUBISHI OUTLANDER 01- YS-BC0534 YSPARTS

87.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Piątek
:1 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

YS-BC0534

dostawca:

YSPARTS

MITSUBISHI OUTLANDER I (CU_) 2001-2006 MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) 2006-2012 MITSUBISHI CEDIA Saloon (CS_A) 2000-, MITSUBISHI LANCER Estate (CS_W) 2003-2008
Średnica 1/Średnica 2 [mm] : 38,0
System hamulcowy : AKEBONO
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: MR955066
Numer dostawcy: YS-BC0534

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY MITSUBISHI OUTLANDER 01- YS-BC0534 YSPARTS

ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY MITSUBISHI OUTLANDER 01- YS-BC0534 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY MITSUBISHI OUTLANDER 01- YS-BC0534 producenta YSPARTS

MITSUBISHI

MR955066

numery OEM:
MITSUBISHI      MR955066
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. TYŁ PRAWY MITSUBISHI OUTLANDER 01- YS-BC0534 YSPARTS w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

YSPARTS
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.