Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » YS-ST067 ysparts

pompa wspomagania vw t5 2.0tdi 09- YS-ST067 YSPARTS

YS-ST067 pompa wspomagania vw t5 2.0tdi 09- YSPARTS
527.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

YS-ST067

producent:

YSPARTS

Indeks: YSP YS-ST067
Marka: YSPARTS
Grupa towarowa TecDoc: Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Nazwa: POMPA WSPOMAGANIA VW T5 2.0TDI 09-
Opis: T5 2.0TDI 09-2009, Multivan T5 2.0TDI 05.2010, Amarok 2.0TDI 11.2011,
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 7E0422154E
Numer dostawcy: YS-ST067

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania vw t5 2.0tdi 09- YS-ST067 YSPARTS

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie pompa wspomagania vw t5 2.0tdi 09- YS-ST067 YSPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o pompa wspomagania vw t5 2.0tdi 09- YS-ST067 YSPARTS:

2021-09-21
 5/5
trudno na rynku znaleźć coś taniej jeżeli chodzi o nowe części

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

YSPARTS