Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » YS-ST068 ysparts

pompa wspomagania volvo s80, xc60, xc70 2.4d YS-ST068 YSPARTS

YS-ST068 pompa wspomagania volvo s80, xc60, xc70 2.4d YSPARTS
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

YS-ST068

producent:

YSPARTS

Indeks: YSP YS-ST068
Marka: YSPARTS
Grupa towarowa TecDoc: Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Nazwa: POMPA WSPOMAGANIA VOLVO S80, XC60, XC70 2.4D
Opis: S80 II 2.4D/2.5T, XC 60 2.4D, XC70 II 2.4D, / z kołem 114mm,6 PK
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 6G913A696NA
Numer dostawcy: YS-ST068
Parametry:Ograniczenia producenta : ZF
Ilość żeber : 5
Koło pasowe o śr. [mm] : 117

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania volvo s80, xc60, xc70 2.4d YS-ST068 YSPARTS

numery OEM:
FORD      6G91-3A696-NA
VOLVO      36 000 689
VOLVO      36 000 790
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie pompa wspomagania volvo s80, xc60, xc70 2.4d YS-ST068 YSPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o pompa wspomagania volvo s80, xc60, xc70 2.4d YS-ST068 YSPARTS:

2021-09-21
 5/5
trudno na rynku znaleźć coś taniej jeżeli chodzi o nowe części

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

YSPARTS