Powierzchnia | pokryty | |
Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 244 | |
Śr. wewn. bębna ham. [mm] | 200 | |
Wysokość [mm] | 58 | |
Felga, ilość otworów | 4 | |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 | |
Średnica otworu centrującego [mm] | 64 | |
Minimalna grubość [mm] | 201,5 | |
Ciężar [kg] | 3,90 | |
Wzór otworów/Ilość otworów | 6/4 | |
nr EAN | 4250238776512 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy, COAT Z 250.1775.20 ZIMMERMANN
FORD | 1 523 797 | |
FORD | 1 535 923 | |
FORD | 8V511113AA | |
FORD | 8V511113AB |
Zastosowanie Bęben hamulcowy, COAT Z 250.1775.20 ZIMMERMANN w samochodach:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.
Powstała w latach sześćdziesiątych XX wieku Firma Otto Zimmermann opracowuje, produkuje i sprzedaje wysokiej jakości części samochodowe przeznaczone dla zakładów motoryzacyjnych oraz na niezależny rynek części samochodowych.
W roku 1990 Otto Zimmermann GmbH przeniosła siedzibę z Eppingen do Sinsheim i od tego czasu systematycznie rozszerza swoją bazę administracyjną, moce produkcyjne i powierzchnię magazynową, która obecnie wynosi ponad 17.000 metrów kwadratowych.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020