Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C11078ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C11078ABE ABE

C11078ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C11078ABE
Klocki hamulcowe - komplet C11078ABE
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C11078ABE

producent:

ABE

Długość [mm] 157
Grubość [mm] 17
Ograniczenia producenta SUMITOMO
Wysokość [mm] 58,5
Strona zabudowy Oś przednia
Rozmiar felgi [cal] 17
nr EAN 5900427185173

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C11078ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: INFINITI EX, FX, G, M, M35, M37, M45, Q45 III, Q60, Q70, QX50 I, QX70, NISSAN AVENIR, CEDRIC, MAXIMA VI, MURANO I, MURANO II, NAVARA 1.2-4.5 07.82-

Klocki hamulcowe C11078ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

INFINITI

FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE klocków hamulcowych C11078ABE producenta ABE

NISSAN

AY040NS122, AY040NS098, AY040NS091, D10605X00A, D10601BN0A, AY040NS079, AY040NS058, 41060AT30J, 41060AR090, 41060EB325, 41060CC090, 410600V790

RENAULT

410600023R, 41060AR090

numery OEM:
RENAULT      41 06 000 23R
NISSAN      AY040 NS122
NISSAN      AY040 NS098
NISSAN      AY040 NS091
RENAULT      41 06 0AR 090
NISSAN      D1060 5X00A
NISSAN      D1060 1BN0A
NISSAN      AY040 NS079
NISSAN      AY040 NS058
NISSAN      41060-AT30J
NISSAN      41060-AR090
NISSAN      41060 EB325
NISSAN      41060 CC090
NISSAN      41060 0V790

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C11078ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.