Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C1G038ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C1G038ABE ABE

C1G038ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C1G038ABE
Klocki hamulcowe - komplet C1G038ABE
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1G038ABE

producent:

ABE

Ograniczenia producenta ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Grubość [mm] 18,6
Długość 1 [mm] 150,2
Wysokość 1 [mm] 61,1
Długość 2 [mm] 151,5
Wysokość 2 [mm] 58,3
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427188709

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C1G038ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: FORD C-MAX II, ECOSPORT, FIESTA, FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, FOCUS II, FOCUS III, FUSION, KA, PUMA, STREET KA 1.0-2.3 08.95-

Klocki hamulcowe C1G038ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE klocków hamulcowych C1G038ABE producenta ABE

FORD

1101462, 1101463, 1101464, 1128463, 1145299, 1236880, 1355950, 1359884, 1521328, 5S6Y2K021AA, MEYS6J2K021DD, YS612K021DA, YS6J2K021DC

MAZDA

1E103323Z, DDY23328Z

numery OEM:
FORD      1 101 462
FORD      1 101 463
FORD      1 101 464
FORD      1 128 463
FORD      1 145 299
FORD      1 236 880
FORD      1 355 950
FORD      1 359 884
FORD      1 521 328
FORD      5S6Y-2K021-AA
FORD      MEYS-6J2K0-21DD
FORD      YS61 2K02 1DA
FORD      YS6J 2K021 DC
MAZDA      1E10 33 23Z
MAZDA      DDY2-33-28Z

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C1G038ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.