Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C1Y042ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C1Y042ABE ABE

C1Y042ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
102.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1Y042ABE

producent:

ABE

Długość [mm] 193,25
Długość 2 [mm] 194,4
Szerokość 2 [mm] 64,1
Szerokość [mm] 64
Grubość [mm] 21,3
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427191488

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C1Y042ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: MERCEDES GL (X166), GLE (C292), GLE (W166), GLS (X166), M (W166), DODGE DURANGO, JEEP GRAND CHEROKEE, GRAND CHEROKEE IV 2.2D-6.4 11.10-

Klocki hamulcowe C1Y042ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE klocków hamulcowych C1Y042ABE producenta ABE

JEEP

2AMV3369AA, 68052369AA, 68052370AA, K68052369AA, K68052370AA, V1012369AA

MERCEDES-BENZ

0004203302, 0004209600, 0064203820, 0064203920, 0074208020, 0074208120

DODGE

68052370AB, 68052370AC, 68052369AB

numery OEM:
DODGE      6805 2370AB
DODGE      6805 2370AC
DODGE      68052369AB
MERCEDES-BENZ      000 420 33 02
MERCEDES-BENZ      000 420 96 00
MERCEDES-BENZ      006 420 38 20
MERCEDES-BENZ      006 420 39 20
MERCEDES-BENZ      007 420 80 20
MERCEDES-BENZ      007 420 81 20
JEEP      2AMV-3369-AA
JEEP      6805 2369AA
JEEP      6805 2370AA
JEEP      K68052369AA
JEEP      K68052370AA
JEEP      V1012 369AA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C1Y042ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.