Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C23015ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C23015ABE ABE

C23015ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C23015ABE
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C23015ABE

producent:

ABE

Szerokość [mm] 110,4
Wysokość [mm] 45,9
Grubość [mm] 17,9
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427192270

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C23015ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: FORD USA EDGE, LINCOLN MKX, MAZDA CX-7, CX-9 2.2D-3.7 06.06-

Klocki hamulcowe C23015ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

FORD USA

MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER

Numery OE klocków hamulcowych C23015ABE producenta ABE

MAZDA

EHY42643Z, EHY42648Z, EHY52643ZA, L2Y62643Z, L2Y62648Z, L2Y72643Z, L2Y72648Z, L2Y72648ZA, L2Y82643ZA, L2Y82643ZB

numery OEM:
FORD      7T41-2200-AA
FORD      7T4Z 2200 A
FORD      7T4Z 2V200 AA
FORD      7U2J 2C453 AA
FORD      8T4Z 2200 A
MAZDA      EHY4-26-43Z
MAZDA      EHY4-26-48Z
MAZDA      EHY5-26 43ZA
MAZDA      L2Y6-26-43Z
MAZDA      L2Y6-26-48Z
MAZDA      L2Y7-26-43Z
MAZDA      L2Y7-26-48Z
MAZDA      L2Y7-26-48ZA
MAZDA      L2Y8-26-43ZA
MAZDA      L2Y8-26-43ZB
MITSUBISHI      L2Y62649Z
MITSUBISHI      L2Y72648Z

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C23015ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.