Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C2G016ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C2G016ABE ABE

C2G016ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C2G016ABE
Klocki hamulcowe - komplet C2G016ABE
C2G016ABE
abe C2G016ABE Klocki hamulcowe - komplet
Klocki hamulcowe - komplet C2G016ABE abe
Klocki hamulcowe - komplet C2G016ABE abe

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

C2G016ABE

producent:

ABE

Długość [mm] 122,9
Grubość [mm] 17
Wysokość [mm] 53,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
System hamulcowy BOSCH
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427193499

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C2G016ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.2D-3.2D 04.06-12.14

Klocki hamulcowe C2G016ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE klocków hamulcowych C2G016ABE producenta ABE

FORD

1371454, 1433958, 1530602, 1554524, 1560026, 6C112M008AB, 6C112M008AC, 6C112M008AD, 6C112M008AE

numery OEM:
FORD      1 371 454
FORD      1 433 958
FORD      1 530 602
FORD      1 554 524
FORD      1 560 026
FORD      6C11 2M008 AB
FORD      6C11 2M008 AC
FORD      6C11 2M008 AD
FORD      6C11 2M008 AE

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C2G016ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.