Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C50520ABE abe

Cylinderek hamulcowy C50520ABE ABE

C50520ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C50520ABE
Cylinderek hamulcowy C50520ABE
C50520ABE
abe C50520ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C50520ABE abe
Cylinderek hamulcowy C50520ABE abe
Cylinderek hamulcowy C50520ABE abe
Cylinderek hamulcowy C50520ABE abe
Cylinderek hamulcowy C50520ABE abe

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

C50520ABE

producent:

ABE

Strona zabudowy z tyłu po prawej
Średnica tłoka cylindra [mm] 19,05
nr EAN 5900427207561

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C50520ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: HONDA CIVIC VI HYUNDAI ACCENT II, ATOS, ELANTRA III, ELANTRA IV, GETZ, GRACE, H100, MATRIX, TERRACAN MG MG ZR, MG ZS ROVER 200 II, 25 I 1.0-2.9D 01.90-12.13

Cylinderek hamulcowy C50520ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

MG

MG TF, MG ZR, MG ZS, MG ZS Hatchback, MG ZT, MG ZT- T, MG X-POWER

Numery OE Cylinderek hamulcowy C50520ABE producenta ABE

ROVER

GWC901634, SML100080

HONDA

43300ST3E01

HYUNDAI

43300ST3E01, 5838025000, 583802D000

numery OEM:
HONDA      43300-ST3-E01
ROVER      GWC 9016 34
ROVER      SML 1000 80
HYUNDAI      43300ST3E01
HYUNDAI      58380 25000
HYUNDAI      58380 2D000

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C50520ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.