Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Opel REKORD P2 Kombi 1.5 (1960-1963) 50km » C54008ABE abe
wybrany samochód: 
Opel Rekord P2 Kombi 1.5 (1960-1963) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C54008ABE ABE

C54008ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C54008ABE
Cylinderek hamulcowy C54008ABE
C54008ABE
abe C54008ABE Cylinderek hamulcowy
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C54008ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu z lewej
Średnica tłoka cylindra [mm]19,05
nr EAN5900427208506

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C54008ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: HONDA ACCORD IV, CITY III, CIVIC IV, CIVIC V, CIVIC VI, CR-V I, CRX III, DOMANI, HR-V, ODYSSEY 1.2-2.3 01.88-11.03
numery OEM:
HONDA      43301-SM4-A01

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C54008ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.