Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C5M001ABE abe

Cylinderek hamulcowy C5M001ABE ABE

C5M001ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5M001ABE
Cylinderek hamulcowy C5M001ABE
C5M001ABE
abe C5M001ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C5M001ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5M001ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5M001ABE abe
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C5M001ABE

producent:

ABE

Średnica tłoka cylindra [mm] 15,87
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427210370

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5M001ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: MERCEDES T1 (601), T1 (601, 611), T1 (602), T1 (B601), T1 (B602) 2.3-3.0D 04.77-02.96

Cylinderek hamulcowy C5M001ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Cylinderek hamulcowy C5M001ABE producenta ABE

MERCEDES-BENZ

0054208118, 0084204218, 84204218, A0054208118, A0084204218, A84204218

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      005 420 81 18
MERCEDES-BENZ      008 420 42 18
MERCEDES-BENZ      84204218
MERCEDES-BENZ      A 005 420 81 18
MERCEDES-BENZ      A 008 420 42 18
MERCEDES-BENZ      A84204218
zamienniki:
R15016B1
brak
FTE automotive GmbH
39-4363
brak
KAGER
RZ-4318
brak
OPTIMAL
FHW4005
brak
FERODO
42819
brak
A.B.S.
5002108
brak
GIRLING
W5307
brak
KAWE

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5M001ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.