Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C5R025ABE abe

Cylinderek hamulcowy C5R025ABE ABE

C5R025ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5R025ABE
Cylinderek hamulcowy C5R025ABE
C5R025ABE
abe C5R025ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C5R025ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5R025ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5R025ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5R025ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5R025ABE abe
Cylinderek hamulcowy C5R025ABE abe
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C5R025ABE

producent:

ABE

Średnica tłoka cylindra [mm] 20,6
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
nr EAN 5900427210974

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5R025ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: FIAT TEMPRA, RENAULT CLIO I, CLIO I/HATCHBACK, SUPER 5, SUPER 5/HATCHBACK, TWINGO I, TWINGO I/HATCHBACK 1.0-1.9D 10.84-08.03

Cylinderek hamulcowy C5R025ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Cylinderek hamulcowy C5R025ABE producenta ABE

RENAULT

7701033391, 7701035310, 7701035474, 7701039389, 7701039395

numery OEM:
RENAULT      77 01 033 391
RENAULT      77 01 035 310
RENAULT      77 01 035 474
RENAULT      77 01 039 389
RENAULT      77 01 039 395

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5R025ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.