Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Mazda 323 S IV (BG) 1.8 16V (BG8P) (1989.08-1994.07) 103km » C62023ABE abe
wybrany samochód: 
Mazda 323 S Iv (bg) 1.8 16v (bg8p) (1989.08-1994.07) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy C62023ABE ABE

C62023ABE Bęben hamulcowy ABE
abe C62023ABE
Bęben hamulcowy C62023ABE
C62023ABE
abe C62023ABE Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy C62023ABE abe
Bęben hamulcowy C62023ABE abe
Bęben hamulcowy C62023ABE abe
Bęben hamulcowy C62023ABE abe
159.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

C62023ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Felga, ilość otworów6
Strona zabudowyOś tylna
Grubość [mm]297
Średnica [mm]295
Wysokość [mm]83
Średnica bębna hamulcowego295
Minimalna grubość [mm]67
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]297
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]67
Ilość otworów6
Średnica otworu centrującego [mm]83
Ø rozmieszczenia otworów [mm]106
nr EAN5900427215306

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy C62023ABE ABE

Bęben hamulcowy tył pasuje do: TOYOTA 4 RUNNER I, 4 RUNNER II, 4 RUNNER III, DYNA, HIACE III, HIACE IV, HILUX IV, HILUX V, HILUX VI, TOYOACE, VW TARO 1.8-3.4 12.82-
numery OEM:
TOYOTA      14.6757.10
TOYOTA      42431 - 35110
TOYOTA      42431 - 35180
TOYOTA      42431 - 35200
VOLKSWAGEN      J42 431 351 80
VOLKSWAGEN      J42 431 352 00

Zastosowanie Bęben hamulcowy C62023ABE ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy C62023ABE ABE:

Bartłomiej, Golenice
2023-10-15
 5/5
Pasują.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.