Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » C6W015ABE abe

Bęben hamulcowy C6W015ABE ABE

C6W015ABE Bęben hamulcowy ABE
abe C6W015ABE
Bęben hamulcowy C6W015ABE
C6W015ABE
abe C6W015ABE Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy C6W015ABE abe
77.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

C6W015ABE

producent:

ABE

Średnica bębna hamulcowego 200,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 201,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 50,5
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
otwór Ø [mm] 14
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 59
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 240
Średnica mocowania [mm] 65
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427220607

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy C6W015ABE ABE

Bęben hamulcowy tył pasuje do: CHERY COWIN, SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, MII, SKODA CITIGO, E-CITIGO, VW LOAD UP, LUPO I, PARATI III, PASSAT B1 0.8-Electric 09.75-

Bęben hamulcowy C6W015ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Bęben hamulcowy C6W015ABE producenta ABE

SEAT

6X0609617A

VOLKSWAGEN

6X0609617A

numery OEM:
SEAT      6X0 609 617 A
VOLKSWAGEN      6X0 609 617 A
VAG      6X0 609 617 A

Zastosowanie Bęben hamulcowy C6W015ABE ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy C6W015ABE ABE:

Bartłomiej, Golenice
2023-10-15
 5/5
Pasują.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.