Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze » D025107 seinsa autofren

Tłoczek, zacisk hamulca D025107 SEINSA AUTOFREN

D025107 Tłoczek, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D025107
Tłoczek, zacisk hamulca D025107
D025107
autofren D025107 Tłoczek, zacisk hamulca
Tłoczek, zacisk hamulca D025107 autofren
Tłoczek, zacisk hamulca D025107 autofren
Tłoczek, zacisk hamulca D025107 autofren
Tłoczek, zacisk hamulca D025107 autofren
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

D025107

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś przednia
Średnica [mm] 57
Wysokość [mm] 56
Materiał Stal
System hamulcowy Ate
nr EAN 8430320084312

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłoczek, zacisk hamulca D025107 SEINSA AUTOFREN

Tłoczek zacisku hamulcowego przód (57mm 56mm) pasuje do: DS DS 3 / DS 3 IVECO DAILY V VOLVO C30, C70 II, S40 II, S60 I, S80 I, V40, V50, V70 II, XC70 I ALFA ROMEO GIULIETTA 1.0-Electric 07.90-

Tłoczek, zacisk hamulca D025107 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Tłoczek, zacisk hamulca D025107 producenta SEINSA AUTOFREN

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Tłoczek, zacisk hamulca D025107 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Tłoczek, zacisk hamulca D025107 SEINSA AUTOFREN:

Krzysztof, Warszawa
2022-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marian, Narol
2023-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Warszawa-Wesoła
2023-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Boleszkowice
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Tarnów
2021-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Tarnów
2020-05-11
 5/5
Nabyłem D7178C autofren z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
Paweł, Gorzów Wlkp.
2024-04-04
 1/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Tarnów
2021-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jelcz Laskowice
2019-09-16
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Anulowałem, więc nie wiem.

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu