Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 53,2 |
Długość [mm] | 175 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
nr EAN | 4047024866485 |
Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 0 124 525 527 BOSCH
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
03C903023A, 03C903023AX
03C903023A
03C903023A
03C903023A
AUDI | 03C 903 023 A | |
SEAT | 03C 903 023 A | |
SKODA | 03C 903 023 A | |
VOLKSWAGEN | 03C 903 023 A | |
VOLKSWAGEN | 03C 903 023 AX |
Zastosowanie Alternator 0 124 525 527 BOSCH w samochodach:
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.