Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka prowadząca Citroën C3 II (SC_) 1.6 HDi 115 (2012.09-???) 114km » E22003BTA bta
wybrany samochód: 
Citroën C3 Ii (sc_) 1.6 Hdi 115 (2012.09-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka napinająca pasek klinowy E22003BTA BTA

E22003BTA Rolka napinająca pasek klinowy BTA
bta E22003BTA
Rolka napinająca pasek klinowy E22003BTA
E22003BTA
bta E22003BTA Rolka napinająca pasek klinowy
Rolka napinająca pasek klinowy E22003BTA bta
Rolka napinająca pasek klinowy E22003BTA bta
104.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

E22003BTA

producent:

BTA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca pasek klinowy E22003BTA BTA

Rolka napinająca pasek wielorowkowy pasuje do: TOYOTA AVENSIS, AVENSIS VERSO, CALDINA, COROLLA, COROLLA VERSO, RAV 4 II 1.6/2.0D/2.2D 06.94-03.09
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Rolka napinająca pasek klinowy E22003BTA BTA w samochodach:

Rolka prowadząca paska wieloklinowego


Paski wielorowkowe synchronicznie przenoszą napęd z wału na najważniejsze elementy osprzętu silnika. Pasek powinien być prawidłowo napięty i odpowiednio poprowadzony. To zapewni bezpieczną pracę jednostki napędowej. Aby było to możliwe, konieczna jest obecność dodatkowych elementów współpracujących, takich jak rolki prowadzące.

Zadanie rolek prowadzących jest dwojakie. Po pierwsze właściwie prowadzą pasek, co utrzymuje go we właściwym torze pracy. Po drugie zaś, zwiększają kąt opasania. Celem tego zabiegu jest umożliwienie zazębienia się jak największej ilości zębów, czego efektem jest umożliwienie przenoszenia większych obciążeń silnika. Pomaga to również w ustalaniu długich sekcji w napędzie.

M.in. od rolek prowadzących zależy sprawność całego układu napędowego osprzętu silnika. Uszkodzenie rolki może doprowadzić do bardzo poważnych następstw. Zdarza się, że pasek zostaje wciągnięty do układu rozrządu i całkowicie zablokowany. Po czymś takim konieczne będzie przeprowadzenie gruntownego remontu silnika, co z pewnością będzie procesem kosztownym i czasochłonnym. Rolki prowadzące pasków wielorowkowych powinny być zatem elementem pochodzącym od renomowanych producentów.