Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka prowadząca » E2D5865BTA bta

Rolka prowadząca pasek klinowy E2D5865BTA BTA

E2D5865BTA Rolka prowadząca pasek klinowy BTA
bta E2D5865BTA
Rolka prowadząca pasek klinowy E2D5865BTA
E2D5865BTA
bta E2D5865BTA Rolka prowadząca pasek klinowy
Rolka prowadząca pasek klinowy E2D5865BTA bta
Rolka prowadząca pasek klinowy E2D5865BTA bta
Rolka prowadząca pasek klinowy E2D5865BTA bta
Rolka prowadząca pasek klinowy E2D5865BTA bta
Rolka prowadząca pasek klinowy E2D5865BTA bta
Rolka prowadząca pasek klinowy E2D5865BTA bta
Rolka prowadząca pasek klinowy E2D5865BTA bta
Rolka prowadząca pasek klinowy E2D5865BTA bta
Rolka prowadząca pasek klinowy E2D5865BTA bta
Rolka prowadząca pasek klinowy E2D5865BTA bta
Rolka prowadząca pasek klinowy E2D5865BTA bta
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

E2D5865BTA

producent:

BTA

rolka prowadząca paska klinowego ALFA ROMEO/LANCIA 2.0/2.5/3.0 94-

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka prowadząca pasek klinowy E2D5865BTA BTA

Rolka prowadząca pasek wielorowkowy pasuje do: ALFA ROMEO 147, 156, 166, GT, GTV, SPIDER LANCIA KAPPA, THESIS 2.0-3.2 09.94-09.10
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Rolka prowadząca pasek klinowy E2D5865BTA BTA w samochodach:

Rolka prowadząca paska wieloklinowego


Paski wielorowkowe synchronicznie przenoszą napęd z wału na najważniejsze elementy osprzętu silnika. Pasek powinien być prawidłowo napięty i odpowiednio poprowadzony. To zapewni bezpieczną pracę jednostki napędowej. Aby było to możliwe, konieczna jest obecność dodatkowych elementów współpracujących, takich jak rolki prowadzące.

Zadanie rolek prowadzących jest dwojakie. Po pierwsze właściwie prowadzą pasek, co utrzymuje go we właściwym torze pracy. Po drugie zaś, zwiększają kąt opasania. Celem tego zabiegu jest umożliwienie zazębienia się jak największej ilości zębów, czego efektem jest umożliwienie przenoszenia większych obciążeń silnika. Pomaga to również w ustalaniu długich sekcji w napędzie.

M.in. od rolek prowadzących zależy sprawność całego układu napędowego osprzętu silnika. Uszkodzenie rolki może doprowadzić do bardzo poważnych następstw. Zdarza się, że pasek zostaje wciągnięty do układu rozrządu i całkowicie zablokowany. Po czymś takim konieczne będzie przeprowadzenie gruntownego remontu silnika, co z pewnością będzie procesem kosztownym i czasochłonnym. Rolki prowadzące pasków wielorowkowych powinny być zatem elementem pochodzącym od renomowanych producentów.