Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego » E2M5138BTA bta

Rolka napinająca pasek klinowy E2M5138BTA BTA

E2M5138BTA Rolka napinająca pasek klinowy BTA
bta E2M5138BTA
Rolka napinająca pasek klinowy E2M5138BTA
E2M5138BTA
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

E2M5138BTA

producent:

BTA

rolka prowadząca paska klinowego MERCEDES BENZ C E VITO SPRINTER 2.2/2.7CDI 99-

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca pasek klinowy E2M5138BTA BTA

Rolka prowadząca pasek wielorowkowy pasuje do: MERCEDES C (W203), C T-MODEL (S203), SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B903) 2.1D/2.2D/2.7D 03.99-09.20
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Rolka napinająca pasek klinowy E2M5138BTA BTA w samochodach:

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.