Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 10.7406 cofle

linka hamulca ręcznego vw 10.7406 COFLE

10.7406 linka hamulca ręcznego vw COFLE
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10.7406

producent:

COFLE

VW Golf III Vento 1,6 1,8 GTi 2,0 2,8 VR6 1,9DS. TDS 1,8G60 Corrado 1,8 16v 95-97, L1612/1093
hamulce tarczowe
Wymagana ilość : 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego vw 10.7406 COFLE

LINKA HAM COFLE 10.7406 VW GOLF III/VENTO 9/95-97 HAMULCE TARCZOWE LEWA/PRAWA

linka hamulca ręcznego vw 10.7406 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE linka hamulca ręcznego vw 10.7406 producenta COFLE

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie linka hamulca ręcznego vw 10.7406 COFLE w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.