
| Ciężar [kg] | 0,143 |
| Długość [mm] | 1275 |
| nr EAN | 4010858872618 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy AVX13X1275 CONTITECH
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
0009978792, 0029977392, 0049971292, 0059979992, 007753012540, 49971292, A0009978792, A0029977392, A0049971292, A0059979992, A007753012540
6057341, 74TF8620FA, 78TF6C301BA
023903137E, 023903137F
09382383, 814197, 9382383
0197811264, 11950C8600
9933211265, 99332112658P, 9933211275, 99332112758P
| FIAT | 4830920 | |
| FIAT | 8814832 | |
| FORD | 6057341 | |
| FORD | 74TF8620FA | |
| FORD | 78TF6C301BA | |
| IVECO | 4724878 | |
| IVECO | 500317024 | |
| IVECO | 98434556 | |
| IVECO | 98465821 | |
| MERCEDES-BENZ | 0009978792 | |
| MERCEDES-BENZ | 0029977392 | |
| MERCEDES-BENZ | 0049971292 | |
| MERCEDES-BENZ | 0059979992 | |
| MERCEDES-BENZ | 007753012540 | |
| MERCEDES-BENZ | 49971292 | |
| MERCEDES-BENZ | A0009978792 | |
| MERCEDES-BENZ | A0029977392 | |
| MERCEDES-BENZ | A0049971292 | |
| MERCEDES-BENZ | A0059979992 | |
| MERCEDES-BENZ | A007753012540 | |
| NISSAN | 0197811264 | |
| NISSAN | 11950C8600 | |
| SAAB | 09382383 | |
| SAAB | 814197 | |
| SAAB | 9382383 | |
| TOYOTA | 9933211265 | |
| TOYOTA | 99332112658P | |
| TOYOTA | 9933211275 | |
| TOYOTA | 99332112758P | |
| VOLVO | 950856 | |
| VOLVO | 958546 | |
| VOLVO | 967129 | |
| VOLKSWAGEN | 023903137E | |
| VOLKSWAGEN | 023903137F |
Zastosowanie Pasek klinowy AVX13X1275 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy AVX13X1275 CONTITECH:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.