Długość [mm] | 1100,0 | |
nr EAN | 8021787511543 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy 10A1100C DAYCO
ALFA ROMEO | 116760210300 | |
ALFA ROMEO | 117020210300 | |
ALFA ROMEO | 117020210301 | |
ALFA ROMEO | 162060710300 | |
ALFA ROMEO | 46510534 | |
AUDI | 6121780001 | |
FIAT | 4218720 | |
FIAT | 4615469 | |
FIAT | 4615474 | |
FIAT | 5931389 | |
FIAT | 60533516 | |
FIAT | 82068038 | |
FIAT | 82329974 | |
FORD | 0436104 | |
FORD | 11436104 | |
FORD | 11436934 | |
LANCIA | 2068038 | |
MERCEDES-BENZ | 0059979092 | |
MERCEDES-BENZ | 0069975892 | |
MERCEDES-BENZ | 0069978492 | |
MERCEDES-BENZ | 007753009512 | |
MERCEDES-BENZ | 0079977592 | |
MERCEDES-BENZ | 59979592 | |
MERCEDES-BENZ | 69976092 | |
MERCEDES-BENZ | A0059979592 | |
MERCEDES-BENZ | A0069975892 | |
MERCEDES-BENZ | A0069976092 | |
MERCEDES-BENZ | A007753009512 | |
MERCEDES-BENZ | A0079977592 | |
MITSUBISHI | MD311757 | |
MITSUBISHI | MD311758 | |
MITSUBISHI | MD313658 | |
MITSUBISHI | MD313659 | |
ROVER | 156489 | |
ROVER | 17H760 | |
ROVER | 214239 | |
ROVER | 88156489 | |
ROVER | GFB142 | |
ROVER | GFB209 | |
ROVER | GFB213 | |
ROVER | GFB248 | |
ROVER | TKC1616 | |
ROVER | TKC2165 | |
ROVER | TKC6621 | |
SAAB | 8800397 | |
SAAB | 880397 | |
SAAB | 8830391 | |
SAAB | 883391 | |
TALBOT | 7100127A | |
TRIUMPH | 214325 | |
TRIUMPH | 217391 | |
TRIUMPH | TCK1616 | |
VOLVO | 7400269672 | |
VOLVO | 950815 | |
VOLVO | 958314 | |
VOLVO | 958359 | |
VOLVO | 966382 | |
VOLVO | 968935 | |
VOLVO | 968936 | |
VOLVO | 968938 | |
VOLKSWAGEN | 025903137G | |
HYUNDAI | 2521442060 | |
HYUNDAI | 2521542020 | |
HYUNDAI | 2521542021 | |
HYUNDAI | 2521542040 | |
HYUNDAI | 2521542041 | |
VAG | 025903137A | |
VAG | 025903137E |
Zastosowanie Pasek klinowy 10A1100C DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy 10A1100C DAYCO:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.