Długość [mm] | 550 |
Długość [cal] | 22 |
Masa [g] | 291 |
nr EAN | 8717613028407 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pióro wycieraczki DFR-006 DENSO
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
Zastosowanie Pióro wycieraczki DFR-006 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Pióro wycieraczki DFR-006 DENSO:
Wycieraczki samochodowe służą do oczyszczania szyb samochodu podczas deszczu oraz do usuwania niewielkich zabrudzeń.
Należy unikać pracy pióra wycieraczek na sucho gdyż powoduje to przyspieszone zużywanie się gumy pióra wycieraczki. Zużyta gumka nie zbiera już wody z powierzchni szyby tak dobrze jak nowa. Należy unikać także włączania wycieraczek na zamarzniętej szybie oraz gdy widzimy na niej większe ilości śniegu.
W handlu dostępne są wycieraczki tradycyjne czyli szkieletowe oraz tak zwane płaskie, czyli bezszkieletowe.
Innym rozwiązaniem spotykanym w wycieraczkach samochodowych jest spoiler na piórze wycieraczki od strony kierowcy który dociska wycieraczkę do szyby podczas jazdy z większą prędkością, co powoduje lepsze warunki jej pracy.