Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » A189 dolz

Pompa wodna A189 DOLZ

A189 Pompa wodna DOLZ
114.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A189

producent:

DOLZ

Koła pasowe z kołem pasowym
Ilość zębów 27
Ciężar [kg] 0,850
nr EAN 8430632011891

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna A189 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, LUPO I, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC 1.0/1.4 09.93-07.05

Pompa wodna A189 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa wodna A189 producenta DOLZ

SEAT

030121005A, 030121005S, 030121008A, 030121008C, 030121008CX

VOLKSWAGEN

030121005A, 030121005S, 030121005SX, 030121008A, 030121008AX, 030121008C, 030121008CX

numery OEM:
SEAT      030121005A
SEAT      030121005S
SEAT      030121008A
SEAT      030121008C
SEAT      030121008CX
VOLKSWAGEN      030121005A
VOLKSWAGEN      030121005S
VOLKSWAGEN      030121005SX
VOLKSWAGEN      030121008A
VOLKSWAGEN      030121008AX
VOLKSWAGEN      030121008C
VOLKSWAGEN      030121008CX

Zastosowanie Pompa wodna A189 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna A189 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.