Ciężar [kg] | 0,930 |
nr EAN | 8430632031455 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna C145 DOLZ
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
1201H7, 1201J6, 1610278080, 1623098780, 1637172980
1201H7, 1201J6, 1610278080, 1623098780, 1637172980, 9684319880
LR001309, LR009392, LR011694
9684319880
1427914, 1538412, 1559259, 6G9Q8501AB, 6G9Q8591AA
9684319880
C2S51449
MN982187, MN982325, MN982434
1610278080, 1623098780, 1637172980, 3553082
CITROËN | 1201H7 | |
CITROËN | 1201J6 | |
CITROËN | 1610278080 | |
CITROËN | 1623098780 | |
CITROËN | 1637172980 | |
FIAT | 9684319880 | |
FORD | 1427914 | |
FORD | 1538412 | |
FORD | 1559259 | |
FORD | 6G9Q8501AB | |
FORD | 6G9Q8591AA | |
JAGUAR | C2S51449 | |
LANCIA | 9684319880 | |
MITSUBISHI | MN982187 | |
MITSUBISHI | MN982325 | |
MITSUBISHI | MN982434 | |
OPEL | 1610278080 | |
OPEL | 1623098780 | |
OPEL | 1637172980 | |
OPEL | 3553082 | |
PEUGEOT | 1201H7 | |
PEUGEOT | 1201J6 | |
PEUGEOT | 1610278080 | |
PEUGEOT | 1623098780 | |
PEUGEOT | 1637172980 | |
PEUGEOT | 9684319880 | |
VAUXHALL | 1610278080 | |
VAUXHALL | 1623098780 | |
VAUXHALL | 1637172980 | |
VAUXHALL | 3553082 | |
LAND ROVER | LR001309 | |
LAND ROVER | LR009392 | |
LAND ROVER | LR011694 |
Zastosowanie Pompa wodna C145 DOLZ w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna C145 DOLZ:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.