Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Ø koła pasowego [mm] | 116 |
Rok modelowy do | 2009 |
nr EAN | 8430632192330 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna S233 DOLZ
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
17400M86J30, 17400N86J00, 1741085, 1741085E00, 1741085E01, 71745026
1334184, 1334206, 1334647, 13386918, 1741085, 4701082, 4708767, 6334001, 71745026, 93177340, 93189336, 93193591, 95514821
1741085, 46338675, 46819138, 55220285, 71745026
55220285
1741085, 46338675, 46819138, 55220285, 71745026
ALFA ROMEO | 55220285 | |
FIAT | 1741085 | |
FIAT | 46338675 | |
FIAT | 46819138 | |
FIAT | 55220285 | |
FIAT | 71745026 | |
LANCIA | 1741085 | |
LANCIA | 46338675 | |
LANCIA | 46819138 | |
LANCIA | 55220285 | |
LANCIA | 71745026 | |
OPEL | 1334184 | |
OPEL | 1334206 | |
OPEL | 1334647 | |
OPEL | 13386918 | |
OPEL | 1741085 | |
OPEL | 4701082 | |
OPEL | 4708767 | |
OPEL | 6334001 | |
OPEL | 71745026 | |
OPEL | 93177340 | |
OPEL | 93189336 | |
OPEL | 93193591 | |
OPEL | 95514821 | |
SUBARU | 1741085E00 | |
SUZUKI | 17400M86J30 | |
SUZUKI | 17400N86J00 | |
SUZUKI | 1741085 | |
SUZUKI | 1741085E00 | |
SUZUKI | 1741085E01 | |
SUZUKI | 71745026 | |
VAUXHALL | 13386918 | |
VAUXHALL | 1741085 | |
VAUXHALL | 71745026 | |
VAUXHALL | 93177340 | |
VAUXHALL | 93189336 | |
VAUXHALL | 93193591 | |
VAUXHALL | 95514821 |
Zastosowanie Pompa wodna S233 DOLZ w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna S233 DOLZ:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.