Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » sprężyny zawieszenia » R10071 eibach

Sprężyna zawieszenia przód L/P R10071 EIBACH

R10071 Sprężyna zawieszenia przód L/P  EIBACH
123.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

R10071

producent:

EIBACH

Jednostkaszt.
Lokalizacja w aucieOś przednia
ZawieszenieDla pojazdów z zawieszeniem standardowym
Projekt resoraSprężyna zwojowa
Zamiana tylko w parach
Sprawdź numer OE
Średnica drutu [mm]12,2
Długość [mm]365
Liczba zwojów6,0
EAN4050278049894
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprężyna zawieszenia przód L/P R10071 EIBACH

Sprężyna zawieszenia przód L/P pasuje do: SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I 1.8/1.9D/2.0 09.96-12.10

Sprężyna zawieszenia przód L/P R10071 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Sprężyna zawieszenia przód L/P R10071 producenta EIBACH

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
56646
brak
SPIDAN
JCS200
brak
TRW
36-195954
brak
BILSTEIN
36-195961
brak
BILSTEIN
36-198764
brak
BILSTEIN
KS-1112_F
brak
OPTIMAL
AF-4758
brak
OPTIMAL

Zastosowanie Sprężyna zawieszenia przód L/P R10071 EIBACH w samochodach:

Opinie Klientów o Sprężyna zawieszenia przód L/P R10071 EIBACH:

Mateusz, Przecław
2022-05-23
 5/5
Wszystko elegancko !
Stanisław, Braniewo
2024-04-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2022-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sprężyny zawieszenia do samochodu

Sprężyna jest jednym z najprostszych elementów konstrukcyjnych, stosowanym przez człowieka już od kilku tysięcy lat. Pomimo ewolucji w dziedzinie materiałów i opracowywaniu nowych technologii wytwarzania sprężyn o lepszych parametrach i wyższej wytrzymałości, idea tego ponadczasowego wynalazku pozostaje bez zmian. Jest on też wykorzystywany w samochodach, głównie jako element układu amortyzującego, w parze z amortyzatorami olejowymi lub gazowymi. Jako ciekawostkę można podać fakt, że jazda po wyboistej drodze bez amortyzatora jest możliwa, natomiast brak sprężyny całkowicie ją wyklucza.

Rola sprężyn samochodowych

Opisanie funkcji sprężyn samochodowych nie jest trudne, gdyż ten charakterystyczny element układu zawieszenia wykonuje w nim te same zadania, co w każdej innej konstrukcji mechanicznej. Najważniejszym z nich jest łagodzenie skutków jazdy po wybojach, czyli eliminowanie gwałtownych podskoków i drgań elementów niesprężystych. Brak sprężyny zawieszenia podczas jazdy zapewne przypominałby odbijanie się piłki od twardej nawierzchni. W przypadku samochodu oznaczałoby to odrywanie się kół od asfaltu na każdym, nawet najmniejszym wyboju.

Obecne sprężyny samochodowe są następcami resorów montowanych w pojazdach od wielu dziesięcioleci. Po wielu latach badań producenci aut zdecydowali się na wybór sprężyn śrubowych, które są najefektywniejsze w tłumieniu drgań i zapewniają największy komfort podczas jazdy. Montowane w parze z odpowiednimi amortyzatorami wzajemnie się uzupełniają, gwarantując najlepsze możliwe efekty w swojej dziedzinie.

Sprężyny w E-autoparts

Sprężyny zawieszenia różnią się od siebie jakością i materiałami, z których zostały wykonane, z tego powodu mają różną wytrzymałość i zdarza się, że szybciej pękają. Nie bez znaczenia jest też częsta jazda po nieutwardzonych drogach. Kiedy jest konieczna ich wymiana warto zadbać o dobry, markowy produkt z oferty naszego sklepu. W sprzedaży mamy sprężyny samochodowe renomowanych producentów – Kayaba, Klein, Sachs, Bilstein, Kager i innych, które specjalizują się w produkcji dobrej jakości części zamiennych.

Często spotyka się w przypadku sprężyn oznaczenia: parametr E albo parametr MB. Parametr E oznacza wówczas sprężynę o stałej średnicy, a parametr MB - sprężynę o zmiennej średnicy

EIBACH