Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 51-1311 elstock

Kompresor, klimatyzacja 51-1311 ELSTOCK

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-1311

producent:

ELSTOCK

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprzęgłem elektromagnetycznym
Ograniczenia producenta Denso 6SBU16C
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 115
Liczba rowków 5
Olej do sprężarki PAG 46 YF
Ilość oleju [ml] 120
Czynnik chłodniczy R 1234yf
Czynnik chłodniczy R 134a
ID sprzęgła Electromagnetic
Ciężar netto [kg] 6,1
Ilość czopów 3
Dolot - Ø [mm] 28,4
Rodzaj mocowania Mocowanie 3-punktowe
nr EAN 5704651608282

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-1311 ELSTOCK

Koszt kaucji: 211.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES B SPORTS TOURER (W246, W242), SUBARU BRZ, LEGACY V, LEGACY VI, OUTBACK, TOYOTA GT 86 1.6/2.0/2.5 11.11-

Kompresor, klimatyzacja 51-1311 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Kompresor, klimatyzacja 51-1311 producenta ELSTOCK

MERCEDES-BENZ

0032306711, A0032306711

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0032306711
MERCEDES-BENZ      A0032306711
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-1311 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.