Napięcie [V] | 11 |
Technika połączeń | 4 |
Wymiar gwintu | M9X1 |
Rozmiar klucza | 9 |
Głębokość zabudowy [mm] | 29,5 |
Długość całkowita [mm] | 151,5 |
Specyfikacja | Twin Coil |
nr EAN | 8053379144525 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 886010 ERA
FIAT | 46792355 | |
FIAT | 46792359 | |
FIAT | 55187863 | |
OPEL | 12 14 034 | |
OPEL | 12 14 071 | |
OPEL | 46 792 355 | |
OPEL | 46 792 359 | |
OPEL | 55 187 863 | |
OPEL | 93 178 411 | |
OPEL | 95 508 487 | |
SAAB | 93 178 411 | |
FERRARI | 46792355 | |
FERRARI | 46792359 | |
FERRARI | 55187863 | |
MASERATI | 46792355 | |
MASERATI | 46792359 | |
MASERATI | 55187863 | |
BUICK | 1214034 | |
BUICK | 9 317 8411 |
Zastosowanie Świeca żarowa 886010 ERA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.